48% SAĞLIKLI SÜTE DÖNÜŞ

TETRA PAK

SAĞLIK İÇİN SAĞLIKLI SÜT İÇİN

BRIEF

Sağlıklı ve ambalajlı süt tüketimini artırmak ve pazarı büyütmek

PROBLEM

Son yıllarda büyüyen doğallık trendi nedeniyle tüketicilerin açık sütün sağlıklı ve organik olduğunu düşünmeleri ve bu nedenlerle tercih etmeleri

ÇÖZÜM

Milli Eğitim Bakanlığı, Halk Eğitim Merkezleri, Hacettepe Üniversitesi ve Tetra Pak işbirliğinde gerçekleştirilen ve 12 yıl devam eden kampanya farkındalık ve pazar geliştirme amacıyla hayata geçirilmiştir. Bu alanda, Türkiye'de bir ilke imza atarak, kurumsal sosyal sorumluluk anlamında 360 derece iletişimi sahiplenen tek ve en etkili kampanyadır.

SONUÇ

12 yılda, 7 milyon kadın, %48 ambalajlı süte geri dönüş.

Harikasın Tetra Pak

Bize bu proje de güvendiğiniz ve bize emanet ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sizinle kurduğumuz dostluk bizi çok mutlu etti. 

TSKR