126 OKUL 55 BİN KIZ ÖĞRENCİ

VEET

Sen Değerlisin

BRIEF

Türkiye’de kişisel bakım yöntemleri arasında tüy temizliğinin öneminin özellikle ergenlik dönemindeki kız çocuklarına anlatılması ve Veet’in pazar payının arttırılması.

PROBLEM

Dış görünüşün önemli algılandığı ve kendilerini bunun üzerinden ifade ettikleri ergenlik döneminde özellikle kız çocuklarının, mental ve duygusal anlamda yeterince destek görememesi.

ÇÖZÜM

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara Üniversitesi ve Veet işbirliğinde öncelikle ortaokul öğrencileri ve ailelerini uzman psikologlar tarafından verilen seminerlerle bilgilendirdik. Oluşturduğumuz kampanya kurgusuyla öz bakım bilinci kazandırılmasına ve özgüvenin geliştirilmesine destek olduk.

SONUÇ

Bir dönemde 126 okul, 55 bin kız öğrenci, 40 bin erkek öğrenci, 21 bin veliye seminerle ulaşılmıştır.

Harikasın VEET

Bize bu proje de güvendiğiniz ve bize emanet ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sizinle kurduğumuz dostluk bizi çok mutlu etti.

TSKR