EN BEĞENİLEN 360°  KAMPANYA

ÇEVKO

DÖNÜŞÜM İYİ GELECEK

BRIEF

Kamuoyunu geri dönüşüm konusunda bilinçlendirmek.

PROBLEM

Geri dönüşüm oranının Türkiye’de istenilen noktada olmaması.

ÇÖZÜM

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ÇEVKO Vakfı, Belediyeler işbirliğinde, kamu spotları, afişler, billboardlar hazırlanarak, Türkiye genelinde 360 derece bilinçlendirme duyuruları yapılmıştır. 42 Ulusal Tv kanalında yayın, 55 konser alanı giydirme, sadece Eskişehir’de tek bir etkinlikle 5 ton ambalaj atığının toplanması gerçekleştirilmiştir.

SONUÇ

Halkın nezdinde ‘’çöp’’ olarak nitelendirilen atıkların, geri dönüştürülebilen ‘’Bir ekonomik değer’’ olduğuna dair algının geliştirilmesinde, kampanyanın etkin katkıları olmuştur. Bir çok markanın iletişim bütçelerinin çok daha yüksek olmasına rağmen, Marketing Türkiye’de “ En Beğenilen Kampanya” seçilmesi, kampanyanın etkisi anlamında önemli bir çıktı olmuştur.

Harikasın ÇEVKO

Bize bu proje de güvendiğiniz ve bize emanet ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sizinle kurduğumuz dostluk bizi çok mutlu etti.

TSKR